piątek, 17 stycznia 2014

731/ Monochromatycznie i według mapki...

Na wyzwanie sklepu "EWA" wykonałam pracę w  odcieniach, które lubię...
...a więc w czerni i jego niuansach, z dodatkiem kryształków, guzików, z których niektóre błyszczą, ozdobnego ćwieka kaletniczego w kształcie kokardki także nabijanego kryształkami :)
Pracę łączę z wyzwaniem Projektu Wagi Ciężkiej według mapki.
Jest to moja pierwsza praca na wyzwanie tej witrynki :)


               
Banerek Ewy...

do 27.01.2014  Wyzwanie #21 - Monochromatycznie

Banerek i mapka PWC

BANEREK DO POBRANIA
http://projektwagiciezkiej.blogspot.fr/2014/01/wyzwanie-z-mapka-mosia.html
A za oknem, z fotografii na fotografię, coraz gęściejszy pada śnieg.
Zdjęcia nie ukazują rzeczywistości wielkości i bieli płatków śniegu,
a są naprawdę duże i puszyste :)


 A za chwilę pojedzie tędy tramwaj. Znikną drzewa i krzewy, i mój krajobraz, i tak ograniczony wnęką, w której są moje okna, stanie się mało ciekawy. A od drugiej strony mieszkania ograniczają mnie blisko stojące bloki i wieżowce :/
Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownych chwil na dzień dzisiejszy, bez żadnych ograniczeń :)
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...