wtorek, 25 lutego 2014

785/ I jak tu nie kochać listonosza?...

Noo! Ale jako drugiej osoby po darczyńcach- przyjaciół z sieci, które przysłały do mnie cudowności <3
Niespodzianką okazała się piękna deseczka, z moimi ulubionymi makami, od Basi z Szeptów. Tak chyba troszkę przygadałam się o nią w jednym z wcześniejszych komentarzy, co Basia przyjęła sobie do serca ;) Basiu droga, dziękuję Tobie za niespodziankę, którą rozjaśniłaś mój dzień :) W tym miejscu muszę Wam powiedzieć, że rzeczywiście jest to wielka niespodzianka z Basi strony, bowiem Basia dowiadywała się o mój adres wśród obserwujących mojego bloga, co jeszcze większym było dla mnie zaskoczeniem :) Raz jeszcze dziękuję Tobie Basiu za tak wspaniałą niespodziankę z moimi ukochanymi makami <3


To nie koniec niespodzianek. Kolejna to karteczka od Czarnej Damy z Misiowego Zakątka w ramach wymiany kartkowej z niezwykle serdecznym i sympatycznym wpisem, który wywołał na mojej twarzy szeroki uśmiech <)) Lidia na pewno się nie pogniewa, gdy przytoczę tu wpis...
...bo karteczka też z okazji zbliżającego się Święta Pączka, lub jak kto woli- Tłustego Czwartku :)


Pączki i pączuszki swe brzuszki wypinają
W ten sposób o Tłustym Czwartku nam przypominają
Bo jak tradycja stara każe
W domu, sklepie, biurze, barze
Wszędzie pączek wtedy króluje
Każdy chętnie go smakuje
Z dżemem, cukrem, wisienkami
Wszędzie pączek będzie z nami...

A w ramach zabawy "Podaj Dalej" przemiłe niespodzianki od Basi z "Pięć Pór Roku"
ale o tych podarkach w osobnym poście, by kontynuować zabawę ;)


Pozdrawiam Wszystkich zaglądających bardzo cieplutko ;)
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3162/ Łęgnowo Wieś z Weckwerthem #1...

  Ostatnia już wycieczka w ramach Turystyki bez filtrów z Panem Piotrem. Tym razem zaproszono nas na poznawanie Łęgnowa Wsi. Tak, Łęgnowo W...