wtorek, 25 lutego 2014

786/ Niespodzianka od Basi...

Wczoraj doleciała do mnie paczucha z niespodzianką od Basi z Pięć Pór Roku. Te wszystkie cudowności w ramach zabawy "Podaj Dalej". 


 Paczucha zawierała więc przesympatyczną, zapowiadającą wiosnę, kaczuchę, którą Basia sama robiła.


 Są wielce optymistyczne myśli Tani Konnerth i Rolfa Bunse, zawarte w książce pt: "Grunt to optymizm" (Basia wie, że uwielbiam podczytywać tego typu lekturę).


Jest też dużo zdjęć zrobionych osobiście przez Basię, okolic, w których Basia mieszka. Nie robiłam każdego z osobna, bowiem są wywołane na papierze z połyskiem, co utrudnia porządne zrobienie im zdjęć, a poza tym jest ich sporo. :)


 Basia dołączyła też trochę słodkości, które niewątpliwie osłodzą mi parę godzin z rzędu :)
 W ten oto sposób Basia obdarzyła mnie nie tylko tymi podarunkami, ale i Sercem
Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w zabawie "Podaj Dalej"
Zatem:
-dwóm pierwszym blogującym osobom, które w komentarzu wyrażą chęć udziału w zabawie i zobowiążą się do jej kontynuacji na swoich blogach, uszykuję niespodzianki własnoręcznie zrobione i prześlę na podane adresy na jadwigakluczyńska@o2.pl w przeciągu 2-3 tygodni, bowiem muszę mieć czas na przygotowanie niespodzianek :)
Czekam na Was :)
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3162/ Łęgnowo Wieś z Weckwerthem #1...

  Ostatnia już wycieczka w ramach Turystyki bez filtrów z Panem Piotrem. Tym razem zaproszono nas na poznawanie Łęgnowa Wsi. Tak, Łęgnowo W...