sobota, 15 lutego 2014

774/ Pocztówka z dalekich podróży...

Opowiadam tu i tam, że moje prace w większości są inspirowane wyzwaniami i mapkami, a nie linkuję ich tutaj. Dlaczego?... Bowiem nie wystawiam moich prac na te wyzwania. Jest mnóstwo portali wyzwaniowych, mnóstwo mapek, że trudno jest wybrać i trudno też udzielać się we wszystkich. Może jednak nadszedł czas, by to zmienić?... Tak więc prezentuję Wam, moi Kochani, pracę wykonaną według mapki- może ktoś pokusi się i też stworzy swoją pracę na jej podstawie, a być może i wystawi na wyzwanie: http://altair-art.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-z-mapka.html...


Oto mapka, którą inspirowałam swoją pracę- "Pocztówkę z dalekich podróży" ;)
...z nadzieją, że mogę z nich korzystać nie biorąc udziału w wyzwaniach...

http://altair-art.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-z-mapka.html

 ...bowiem zdarza mi się podróżować poza margines czasu, czyli wyobraźnią w te wszystkie miejsca, które chętnie bym zwiedziła, a także do tych, których z radością w sercu bym odwiedziła <3
Dziękuję za Waszą wciąż u mnie obecność i wszelkie komentarze. Życzę cudownego, jeszcze karnawałowego, wieczoru ;) ;) ;)
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3161/ Jesień w Ogrodzie Botanicznym...

To jeden z wielu dni, kiedy poranki otulone są gęstą mgłą. Uwielbiam taką jesień; jawi się jako dojrzała, dostojna. Takie dni wzbudzają we m...