czwartek, 28 sierpnia 2014

928/ Cosik na moje kwiaty...

Teraz muszę w czymś trzymać robione przeze mnie kwiaty, nie mogą leżeć byle gdzie, postanowiłam więc wykorzystać pokrywkę kartonika po sokach i oscrapować ją. Okleiłam ją brystolem w dwu odcieniach brązu, zmediowałam mgiełką i przyozdobiłam kwiatami właśnie, ale z bukietu od Ewy :) 
By wzmocnić ją, wnętrze także okleiłam brystolem, do dłuższych boków dodałam uchwyty... 
Pudełko ma wymiary 18,5 x 18,5 będzie więc mogło służyć także do kwadratowych kartek :)
Tak oto pudełko prezentuje się w swej okazałości ;) 






Pozdrawiam po południowo, życząc cudownych chwil...
Jadwiga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...