środa, 6 sierpnia 2014

898/ Wspomnienia z wakacji...

Kto z nas nie pamięta tych najcudowniejszych wakacyjnych chwil.
Gdziekolwiek i jakkolwiek je spędzamy, zasługują na naszą pamięć.
Z kimkolwiek ich nie spędzamy...
Wielu z nas robi zdjęcia i zakłada wakacyjne albumy, inni zakładają pamiętniki,
jeszcze inni notują najciekawsze chwile, po prostu, w notesach...
Ja proponuję taki mini notesik dla tych, którzy wpisują tylko piękne myśli
dotyczące ich osobiście i tych ulotnych chwil ich dotykających...
Takie maleństwo, które można zmieścić nawet w kosmetyczce, czy kieszonce :)







Kotwica kojarzy się z morzem, a sierpień zachęca do myślenia o nim;
"Bezkres rozciąga się i ginie w dali...
tam gdzie woda staje się niebem.
Morze zlewa się w błękit;
 nuci żałobne pieśni, rozsiewa zapach.
Jest silne, tajemnicze, nieprzebrane.
Panie, chcę ogarnąć to morze!
Chcę zakosztować bezmiaru!
Daruj mi wolność niebieskiej mewy,
daj mi milczenie muszli, która rodzi perłę.
A kiedy nadejdzie wieczór, podaj mi wiosła do barki,
abym wypłynęła w ciszę Twojego wiecznego portu..."

Wszystkim, którzy przebywają na wakacjach, życzę wielu takich cudownych chwil,
które wpisują się w pamięć i serce, na długie, długie dni. Które przywołają 
w pamięci tych, z którymi z radością spędzamy czas, a których kochamy, lubimy, szanujemy :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...