sobota, 5 września 2015

1278/ Fotorelacja z babskiego spotkania...

W ramach; babskie spotkania itd, itp... dzisiejszy dzień spędziłam, i nie tylko ja, u Oli :) Wspaniałe chwile. cudowny czas, w równie fantastycznym towarzystwie Kasi i Agnieszki :))) Na spotkaniach u Oli nie można się nudzić, nawet jeśli by się nic nie robiło ("pije Kuba do Jakuba") :p Dzisiejsze spotkanie było dla mnie bardzo owocne; dokończyłam oprawianie moich "ksiąg", zrobiłam kartkę okolicznościową na zamówienie przyjaciółki, przygotowałam bazy do czternastu karteczek, z których już sześć wykonałam ;) I tak minął dzionek u Oli- wspaniały dzionek :))) Na osłodę kilka zdjątek ze spotkania ;)
Na zdjęciu po lewej dzisiejsze "owoce", po prawej razem z pozostałymi...
...pozostałymi, bowiem wiele z nich poleciało w świat ;)


Karteczka, którą muszę "zaopatrzyć" jeszcze w drobne szczegóły...


 Sześć karteczek skończonych spośród czternastu przygotowanych,
którymi pochwalę się w jednym z kolejnych postów...


I parę zdjęć ze spotkania :)))



Zawsze uśmiechnięta Ola :)))

 
Nie obyło się z zerknięcia co słychać za oknem ;)



  
Kochani, takich spotkań się nie zapomina :)))
Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...