piątek, 18 września 2015

1295/ "S"- jak szary/ srebrny...

...jak szary/ srebrny; jest wytyczną wyzwania na blogu: Kartkowe ABC
Poniżej moja propozycja karteczki ;)











Skąd taka kompozycja, a nie inna, z dużą ilością ulubionych kwiatów?... Parę lat temu kupiłam kilka książeczek z serii "Kamyczki"; to był jeden z wielu, podarowanych przyjaciółce i zapakowany był w dopasowaną do niej torebeczkę z takim samym nadrukiem. Książeczka poleciała bez torebeczki, która to teraz dostaje swoje 5 minut, jako grafika do kartki. Zawsze chciałam wykorzystać ją do jakiejś pracy- brakowało jednak pomysłów :p A oto książeczka z serii "Kamyczki", jedna z kilku, którą i sobie zostawiłam...



Co ma przyjaźń z pędzlami i farbami?...
Uważam, że prawdziwą przyjaźń można też wyrazić farbami;
ja nie potrafię, więc może w ten sposób, po prostu wysłać do przyjaciela...






A tak się miało niebo przed wieczorem, widziane z mojego okna...






Myślę, że wywiązałam się z zadania ;)
Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...