środa, 16 września 2015

1292/ Wpis do niezwyklego albumu...

Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie karty do albumu.
Album niezwykły, bowiem miał być pamiątką a jednocześnie podziękowaniem;
z jakiej okazji dowiecie się od Lidzi z Misiowego Zakątka 
do której serdecznie zapraszam :) 
Oto moja karta







A oto album stworzony dla Danusi przez Lidkę, z kartami Artystek- Kolorystek- jak nazwa wskazuje, Jest podziękowaniem od biorących udział w zabawach u Danusi, którymi Danusia łączy nasze blogi od ponad roku. Ale więcej wiadomości na temat, znajdziecie w Misiowym Zakątku
(zdjęcia zapożyczone z Lidki bloga)


Kochani, dużo, dużo więcej zdjęć znajdziecie u Lidzi ;)
A swoją drogą- zazdroszczę Danusi takiego opasłego tomiska :p
Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...