sobota, 3 września 2016

1584/ Zapatrzenie...

Dzisiejszy dzień spędziłam na kreatywnym spotkaniu u Oli.
 Parę prac zrobiłam, ale jest późno, by fotografować, 
toteż przedstawiam kolejną rameczkę do galerii domowej ;)
A tak po prawdzie, chciałabym wiedzieć, 
co taka mała dziewczynka sobie myśli na widok takiego maleństwa, 
że patrzy na nie z lekkim uśmiechem i skupieniem ;)
Tu Oleńka zapatrzona w młodszego Braciszka, Oskarka; 
miała wtedy 2 lata, 2 miesiące i 12 dni, a Oskarek parę godzin...

I oryginalne zdjęcie <3
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...