środa, 7 sierpnia 2019

2148/ Polowanie na błyskawice...

Jak wiadomo, nie jest łatwo zrobić zdjęcie błyskawicy w błyskawicznym tempie; trzeba by mieć nie wiadomo jaki sprzęt, który reagowałby na ten moment i robił zdjęcia. Aparatem fotograficznym nie udało mi się upolować ani jednej, zatem sięgnęłam po komórkę. Nie było łatwo; wpierw nastawiłam na nocne zdjęcia, bowiem to już późny wieczór był, ale na przeszło 150 zdjęć udało mi się cyknąć zaledwie 3. Zatem przestawiłam na zwykłe zdjęcia, co dało mi możliwość cykania niemal bez przerwy (około 450-500zdjęć) dzięki czemu trochę złapałam tych błyskawic i mogę się pochwalić ;) 
Pierwsze dwa zdjęcia na nocnym ustawieniu, pozostałe na zwykłym...
















Jadwiga

4 komentarze:

  1. Wspaniałe zdjęcia Jadziu. U nas w tej chwili burza ale spokojna

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też była burza, na szczęście dość łagodna.
    Ściskam, Jadziulku<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe polowanie Jadziu, u nas dziś pół dnia grzmiało i huczało, było bardzo nieprzyjemnie... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, że udało Ci się uchwycić błyski, Jadziu. Jak dla mnie burza zawsze jest zbyt szybka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3161/ Jesień w Ogrodzie Botanicznym...

To jeden z wielu dni, kiedy poranki otulone są gęstą mgłą. Uwielbiam taką jesień; jawi się jako dojrzała, dostojna. Takie dni wzbudzają we m...