wtorek, 6 sierpnia 2019

2147/ Cegiełki...

Tworząc poprzednią kartkę nakroiłam i postrzępiłam więcej cegiełek niż było mi ich potrzebnych. Mając jeszcze jedno okienko postanowiłam stworzyć podobną kartkę. Błędem było wybranie bazy, która w efekcie okazała się być zbyt blada w stosunku do reszty elementów, ale to było dopiero dobrze widać po zrobieniu zdjęć... Co zatem dalej?...



I tu mi się przypomniało, że swojego czasu kupiłam w Second Hendzie kilka słoiczków kolorowego piasku, z których postanowiłam skorzystać, bo bordowym nadać koloru cegiełkom.


  
J tak po męczącej pracy z cegiełkami; 
każda potraktowana klejem z pędzelka i posypana piaskiem; 
jestem w końcu usatysfakcjonowana efektem.



Kwiaty z papieru czerpanego z cyrkoniami.














Jadwiga

5 komentarzy:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3161/ Jesień w Ogrodzie Botanicznym...

To jeden z wielu dni, kiedy poranki otulone są gęstą mgłą. Uwielbiam taką jesień; jawi się jako dojrzała, dostojna. Takie dni wzbudzają we m...