poniedziałek, 27 stycznia 2020

2281/ Zdobycze szrotowe...

Po prostu muszę się pochwalić. Ostatnio odwiedziłam jeden ze szrotów "Werony". Nigdy nie natrafiłam na dodatki kreatywne, w przeciwieństwie do angielskich punktów. Tym razem udało mi się sporo wyhaczyć; od 2 do 6 złotych, a tym samym dało mi to możliwość podzielenia się co niektórymi. Otóż i parę drobiazgów szrotowych...

wisiory klucze z cyrkoniami

wisior łeb słonia i wisior zegarek serce

wisiorek butelka z muszelkami

Wisior i zegarek 

Stemple drewniane 

Materiałowe z klejem

Ćwieki. Charmsy 

Ramki metalowe 

Metaloplastyka 

buciki drewniane

do samodzielnego złożenia

perełka: prezenterka na herbatę Ronnefeldt;
skórzany pojemnik na 6 smaków owej.
 


do uwiązywania tagów o jakim marzyłam

Kalendarz biurkowy adwentowy




Jadwiga

5 komentarzy:

  1. Ale super rzeczy Jadziu udało CI się dostać. te ćwieki czy metalowe ramki za 2zł? Super, a już rzeczywiście perełką jest ten pojemnik na herbaty, ekstra. Obyś takich "trafień" miała jak najaiwęcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, owocne "łowy", Ty wszystko wspaniale wykorzystasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe skarby zdobyłaś .Już sobie wyobrażam jak ciekawie je wykorzystasz.Mi najbardziej podobają się buciki.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadziulku, prawdziwe perełki udało Co się upolować.
    Tulaski<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobycze. Ciekawa jestem, jak je wykorzystasz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3161/ Jesień w Ogrodzie Botanicznym...

To jeden z wielu dni, kiedy poranki otulone są gęstą mgłą. Uwielbiam taką jesień; jawi się jako dojrzała, dostojna. Takie dni wzbudzają we m...