piątek, 31 stycznia 2020

2285/ prośba...

Dzisiaj zacznę nietypowo, bowiem od gorącej prośby o włączenie się do wspólnej walki o życie Jaśka. Banerek na pasku bocznym bloga- proszę o zapoznanie się z historią... Zdaję sobie sprawę, że finansowo będzie trudno co niektórym, ale proszę o pobranie banerka i umieszczenie na swoich stronach internetowych, być może dojdzie do celebrytów, którzy chętnie biorą udział w takich akcjach. Ja już wyczerpałam swoje możliwości, włącznie z wyczyszczeniem półek z albumów i innych papierzastych, które poszły na aukcje "Jasiu Woźniak- aukcje" 
Nie zasypuję jednak gruszek w popiele i nadal tworzę prace na aukcje dla Jasia. 
Tymczasem Jaś obchodzić będzie swoje 7 urodziny wraz z siostrą bliźniaczką, Hanią, dla których przygotowałam jedną kartkę wspólną na życzenie zainteresowanych, bowiem dla Hani miał być "Fotel dla księżniczki".





  





Zapraszam też do wysłuchania utworu specjalnie skomponowanego dla Jasia


Zatem jeszcze raz proszę o rozgłos sprawy umieszczając banerek na pasku bocznym swoich blogów. Banerek można pobrać bezpośrednio ze strony: Sie-pomaga- Jasiek 

Jadwiga

2 komentarze:

  1. Jadziulku, ode mnie poszedł już grosik. Masz wielkie serce<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu Najdroższa, w imieniu Jaśka i Jego Rodziców serdecznie dziękuję. Buziaczki ślę <3

      Usuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3161/ Jesień w Ogrodzie Botanicznym...

To jeden z wielu dni, kiedy poranki otulone są gęstą mgłą. Uwielbiam taką jesień; jawi się jako dojrzała, dostojna. Takie dni wzbudzają we m...