wtorek, 24 sierpnia 2021

2605/ Zapach Wsi...

 ATC stworzone bardzo dawno temu; przy jego tworzeniu zastanawiałam się jak je zatytułować 😏 Główny element: kurki, zioła, dmuchawce, skojarzyły mi się ze wsią i powróciły wspomnienia z dzieciństwa, gdzie u Cioci (dalszej) kury urzędowały też w stodole i tam znosiły jajka. I gdy przymknęłam oczy, zapach siana, pól pachnących chlebem, łąkowego kwiecia i ziół, powrócił w pamięci. Zatem zatytułowałam jak w tytule posta:"Zapach Wsi". w tym temacie nie mogło się obyć bez elementów z kolekcji papierów od Scrap Boys Sunny Village. A cegiełki? Cegiełki skojarzone z domkiem Cioci, która jako jedna z pierwszych we wsi miała murowany dom. Zatrzymałam je wszystkie na wymianę z kimś, z kim jestem umówiona na ową. 










Jadwiga

6 komentarzy:

  1. Pięknie Jadziu, buziaki ślę z deszczowej wioski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności Jadziu, szczególnie spodobał mi się pomysł z kogutkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego Dnia Blogera :)

      Usuń
  3. Mega piękne kartki. Jestem pod wielkim wrażeniem jak jak pięknie to wygląda. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie to wygląda. Można gdzieś zamówić podobne kartki w klimatach weselnych? Chętnie bym takie przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...