środa, 1 września 2021

2606/ Wakacyjne przygody...

 Wakacyjne przygody zamknięte w boxie z kolekcji papierów od Scrap Boys "Summer Breeze". Box stworzony jako inspiracja w ramach DT. Jest to spontaniczna praca, gdy w sklepie fundacji Sue Ryder natrafiłam na kuferek, który pobudził moją wyobraźnię 😉 Box powstawał z przygodami; pierwsze wieczko okazało się być zbyt ciasne, zatem byłam zmuszona złożyć kolejne. By nie wyrzucać oklejonego i ozdobionego wieczka, zrobiłam z niego "dno oceanu". Owinęłam je taśmą jutową, którą nieco przerzedziłam, by udawała sieć rybacką. Kolejne wieczko zrobiłam z shaker podwójnym box'em, przez które widać owo dno oceanu. Będzie sporo zdjęć, a dla mniej cierpliwych filmik pokazujący detale pracy.



























Zapraszam na filmik


 

Jadwiga

3 komentarze:

  1. Fantastyczna praca Jadziu !Ależ Ty masz pomysły -podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadziu, uwielbiam Twoją kreatywność.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny ten box. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...