poniedziałek, 13 września 2021

2610/ Cotton Winter...

 Moja pierwsza świąteczna praca tego roku z kolekcji papierów Cotton Winter od Scrap Boys  Kolekcja zeszłoroczna pełna wdzięku i świątecznych uniesień, z której pozostało mi sześć arkuszy papierów, w tym dwa wianki. I to właśnie z tych papierów powstaną dwa wianki- jeden z florystycznymi dodatkami, o którym dzisiaj, a kolejny będzie z dodatkami wyciętymi z elementów do samodzielnego wycinania i to właśnie ów będzie moją inspiracją DT w Scrap Boys. Ozdoba na razie pozostaje na papierze naklejonym na tekturę introligatorską, by w takiej formie polecieć już w świat, ale w planach jest ramka, do której są już przygotowywane listwy.















 Jadwiga

1 komentarz:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...