sobota, 18 września 2021

2615/ Merry Christmas...

 Kartka świąteczna, powstała na bazie wizytownika, której tłem są dwie warstwy z arkuszy bloku kreatywnego z kolorowymi papierami. Jedynie główna baza, element w świąteczną kratę, pochodzi z kolekcji do scrapbookingu. Niestety, nie pamiętam producenta, bowiem sporo już lat minęło, kiedy to stworzyłam pierwsze kartki z tego arkusza... Wpadają mi w ręce pojedyncze arkusze wielkości kartek w wyniku "przeprowadzki" z małego, do dużego pomieszczenia spowodowane małą "inwentaryzacją". Wyrzucić żal, żal też kolejny raz wrzucić do pudła z resztkami i ścinkami... Grafika natomiast z karnecika prezentowego 😉 Jest też brokat, którego nie używam na co dzień. Dlaczego? Od mała nie lubiłam błyskotek; lakierki zawsze uwierały mnie w stopy, wszelkie świecące korale jakimś cudem gubiłam, o cekinach na odzieży nie było mowy. I tak mi zostało. Jeśli już zakładam jakąkolwiek biżuterię, to matową, coś w stylu boho 😍😎







Jadwiga

3 komentarze:

  1. Piękna i ciekawa kolorystycznie kartka, Jadziu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna. I te Twoje poinsecje przecudne. Będę miała do Ciebie małą prośbę z nimi związaną, skarbie:)
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Gosiu ♥️ Jestem do Twojej dyspozycji 🥰

      Usuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...