czwartek, 23 września 2021

2620/ Zamknąć na klucz...

 Kolejny "wpis", spontaniczny, do Art- journal'a. Odchodzące lato i pierwszy dzień jesieni to powód, którym się kierowałam, by... "Zatrzymać lato, zamknąć je na klucz". A jesień? Jesień- Tajemnicza Pani, odsłaniająca odchodzące z latem, piękno. Swą dojrzałością i powagą; spokojna, wypełniona, spójna mimo wszystko; obezwładnia mnie, pokazując zmieniające się światło. 

Znam taką modlitwę, i nie pamiętam od jak długo i skąd: "Dzięki Ci, Panie, za zapach ziemi przeszytej chłodem. Dzięki za deszcz, który staje się muzyką. Dzięki za liście, które w tych dniach kwitną jak kwiaty. Dzięki za długie, jedwabne zachody słońca... Dzięki za jesień."







 

Kocham jesień...
   Jadwiga

1 komentarz:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...