piątek, 24 września 2021

2621/ Powroty...

 Kolejne, wrześniowe już, Tajemnicze Pudełko wpadło na półki w Lemoncraft, ale muszę odłożyć jego zakup do zusowskiej jałmużny, bowiem inny pilny musiałam zrealizować w sierpniu. Ale na pewno będzie moje 💝 Tymczasem zrobiłam "remanent" w tych, które mam i... okazuje się, że mogłabym stworzyć z ich zawartości jeszcze mnóstwo prac 😉 co niewątpliwie uczynię z biegiem czasu. Dzisiejsza praca jest efektem zajrzenia do kwietniowych tajemnic z kolekcją papierów: "Grow old with me"

 








Jadwiga

1 komentarz:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...