czwartek, 30 września 2021

2624/ Wpis...

 Kolejny już wpis do art- journa;'a. Właściwie to powinnam napisać: "wklej". Taki wklej zamiast wpisu, bowiem nic, prócz wklejanych elementów wszelkiego regimentu, nie ma ani słowa ręcznie wpisanego. Zatem przedstawiam najnowszy wklej, do którego zainspirowała mnie grafika namalowana stopą przez Muhammada Asroel, z kalendarza wydawnictwa AMUN   Artystów Malujących Ustami i Nogami z wierszem Hanny Zdzitowieckiej "Gdzie jesteś jesieni"  z książki dla dzieci o tym samym tytule. Przy okazji przeszukiwania internetu, by dowiedzieć się co nieco o pisarce, znalazłam stronkę: Liryka, liryka, słowa i muzyka i post dotyczący tego wiersza, także śpiewanego przez Ewę Bem.







Gdzie ty jesteś, jesieni? - Tu jestem
W suchych liściach lecących z szelestem
W barwnych liściach, czerwonych i złotych
Co na ziemię kładą się pokotem

 Z dębu strząsam dojrzałe żołędzie
Babim latem przystrajam gałęzie
Ptakom wskażęZ bezpiecznych dróg szlaki
Jeża do snu utulę pod krzakiem

Mgły wieczorem nad wodą rozłożę
I przed zimą odejdę za morze 


Jadwiga

3 komentarze:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...