sobota, 14 maja 2022

2758/ Papierowe poczynania...

 Papierowe róże na potrzeby kolekcji Japanese Beauty od Scrap Boys. Czerwone róże, na sucho, według tego  tutorialu Emilii i kwiaty z papieru na mokro, z kolekcji według tego tutorialu Szczerze powiem, że tak jak róże robiło mi się świetnie, tak z pozostałymi kwiatami musiałam się nieco pobawić, uważając podczas modelowania,, by nie poodrywać pojedynczych płatków, co zdarzyło mi się przy pierwszej próbie. I będą kartki; trzy, może cztery; są już projekty i dla niektórych przynajmniej jedna będzie zaskoczeniem...




Te kwiaty nieciekawie wyglądają choć starałam się włożyć w ich tworzenie jak najwięcej serca. Mam nadzieję, że na kartce, wśród dodatków i elementów zdobniczych, nabiorą nieco elegancji. Będę musiała jednak ostrożnie warstwować i dobierać dodatki, by nie przedobrzyć.     

Pokusiłam się też na kolaż... 😎

  Jadwiga

1 komentarz:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3106/ Z marszu...

  Kolejny balon poszedł w obroty i kolejny zachwycił wszystkich obecnych i przypadkowe osoby 😍😊 Jadwiga