sobota, 10 czerwca 2023

2987/ Seniorada...

 Z potrzeby chwili powstał nietypowy kapelusz... Nietypowy, bowiem jego elementy zbigowałam. Jak pamiętacie, zrobiłam już kila kapeluszy, ale bigowany pierwszy i nie ukrywając, męczyłam go dwa dni (z przerwami oczywiście), ale chciałam, by był wyjątkowy w każdym calu...





Miał być na Senioradę, ale komuś się spodobał, zatem podarowałam. Z przyjemnością, bowiem nic tak nie wzbudza w sercu radości, jak moc obdarowywania. 💝 Znacie to uczucie? 😍

A ja zrobię sobie kolejny... 👒



Zastanawiacie się pewnie co to za "Seniorada". Jak słowo wskazuje, chodzi o Seniorów. Od kilku lat w moim mieście odbywa się przemarsz "kapeluszników" i seniorzy ze Stowarzyszenia Przyjaciół Muzeum Kanału Bydgoskiego  także biorą w nim udział. Niemniej jednak, jest to wydarzenie międzypokoleniowe- każdy "kapelusznik" mile widziany. 😍


 Jadwiga

4 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że w Bydgoszczy cały czas coś się dzieje i to zróżnicowanie zajęć... a u mnie wszystko na jedno kopyto: śpiewy, tańce ludowe, troszkę towarzyskiego i plastyka dla najmłodszych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Opłacało się go dopieszczać, bo wyszedł pięknie. Brawo za cierpliwość w bigowaniu. I fajna impreza Wam się szykuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusik cudny, moja Ty Kapeluszniczko.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo!
    Czekam na zdjęcia z Seniorady.
    Kiedyś robiłam kapelusze z gazet, najlepiej z taki kolorowych z błyszczącego papieru. Składało się go w harmonijkę. O bigowaniu jeszcze wtedy nie słyszałam :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3111/ Morskie opowieści...

  Morskie foto-powieści z 3-dniowego pobytu w nadmorskim Sarbinowie     Jadwiga