sobota, 23 marca 2024

3103/ Roses...

 Po epizodzie z udarem baaaardzo wolno będą dodawane posty. Dzisiaj przychodzę z albumem zaczętym tuż po wydaniu kolekcji "Roses Dear Diary" przez Lemoncraft i skończonym na przełomie stycznia- lutego. Nie miałam, a właściwie, nie dałam sobie czasu na jego obfocenie, czego dokonałam dopiero teraz. Jest jeszcze kilka prac do obfotografowania, ale powoli; teraz uczę się na nowo samodzielności. Na nogi już stanęłam (nauka chodzenia wbrew pozorom trudna była, ale mam to już za sobą z pomocą rehabilitanta, który okazał się być bardzo zdesperowany, by mnie na nie postawić). Cieszę się też, że zostałam zakwalifikowana na rehabilitację stacjonarną na oddziale i już 27 stawiam się na owym na 3 tygodnie. To nic, że święta, za rok też będą, nikt ich nie wymaże z kalendarza. Z Centrum Udaru Mózgu wyszłam z kilkoma skierowaniami do specjalistów i udało mi się porejestrować na bardzo krótkie terminy- najdłuższy to 10 maj do neurochirurga. pozostałe jeszcze na kwietnia. To byłoby na tyle... Zapraszam do obejrzenia zdjęć i filmiku.



























 

Jadwiga

7 komentarzy:

  1. Zdrowiej kochana jak najszybciej i życzę skutecznej rehabilitacji.
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca Jadziu, lubię takie klimaty. Wspieram Cię całym sercem, dobrze, że udało się dostać tak szybkie terminy. Gdy chorujemy, zawłaszcza poważnie, trzeba łapać każdy termin, który proponują. Życzę Ci duuużo zdrówka i owocnej rehabilitacji. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i kolorowo Jadziu, zdrówka pełnego Ci zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Początkowo myślałam, że to kartka, a to cudo !!! Przepiękny i starannie wykonany romantyczny album !!! Brawo !!! Kochana ! Trzymaj się i wracaj do zdrowia !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój album to arcydzieło, Jadziulku.
    Wracaj szybko do zdrowia, kochana.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały album, Jadziuniu. Zadziwia mnie mnogość detali, jakie na nim się pojawiły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój post promieniuje błyskotliwością! Wnikliwy, dobrze sformułowany i naprawdę urzekający. Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją cenną perspektywą. Nie przegap interesujących treści na naszym blogu dotyczących gry Aviator.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3106/ Z marszu...

  Kolejny balon poszedł w obroty i kolejny zachwycił wszystkich obecnych i przypadkowe osoby 😍😊 Jadwiga