wtorek, 30 kwietnia 2024

3109/ Wokół Wyspy Młyńskiej...

 Piękna niedziela zainspirowała mnie do wyjścia z domu. Postanowiłam pojechać na Wyspę Młyńską na krótki spacer. Wiosna w pełni, zatem porobiłam trochę zdjęć. Podzieliłam je na dwie grupy, z których ta druga będzie kolejną opowieścią na blogu (zapraszam jutro).


Między Młynami a Przystanią.








Człowiek musi zaśmiecać wszystko w okół siebie, bo inaczej byłby chory 😠





Bydgoska Fara a w centrum zdjęcia Biały Spichlerz jeden z wielu rozsianych nad Brdą.

Młyny Rothera i Przystań


Jadwiga

2 komentarze:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3118/ Hellerówka...

  Hellerówka to nic innego jak ogrodnictwo ze stworzonymi na terenie ogrodami różnych stron świata (po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa: "...