poniedziałek, 3 czerwca 2024

3132/ Kwiaty...

 Ostatnio lubię zanurzać się w kwiatach, ale też i robić im zdjęcia. Obcowanie z nimi daje mi nieco oddechu...






















 

...przed świadomością, oczekiwania na termin zabiegu, który zaproponowano mi podczas pobytu w Centrum Udaru. A wszystko tak szybko się dzieje... Jestem już po wizycie u neurochirurga i anestezjologa. Oczekuję na wiadomość ze Szpitala Wojskowego o terminie zabiegu. Nie powiem, bym nie miała obaw 😕 ale większą dla mnie niedogodnością jest moja przypadłość, która nasiliła się po udarze utrudniając coraz bardziej codzienne funkcjonowanie... A jeszcze przecież mam trochę do zrobienia tego i owego 😉 Choćby teraz jestem w trakcie tworzenia większego projektu 😊 i to na zlecenie 😍

Jadwiga

2 komentarze:

  1. Śliczne kwiaty, ale Ty Jadziu najpiękniejsza. Miło Cię widzieć uśmiechniętą. Życzę, by wszystko ułożyło się po Twojej myśli, dużo zdrowia i sił. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślnego leczenia Jadziu.Będzie dobrze !
    Przytulam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...