środa, 5 czerwca 2024

3133/ Przygoda z Alicją...

 Czas zacząć nową przygodę; stawić czoła "trudnym" papierom. Przygoda z Alicją to nic innego jak tworzenie albumu z kolekcji papierów Alice od Stamperii zakupione w ADH_Hoby. Pokusiłam się też na zestaw wyciętych elementów z tekturki Die Cuts i kluczyki metalowe do zdobień stron. Sama od siebie bym się nie podjęła, ale na czyjąś prośbę odpowiedziałam przytakująco, traktując jako odskocznię od... niepokornych myśli. Nie będzie "bieganiny", bowiem mam sporo czasu, więc powoli i z rozwagą, by nie psuć, szczególnie zaś kolekcji, o którą coraz trudniej, jeśli chodzi o tą pierwszą wersję Alicji. Nie będzie też dzisiaj całego albumu, tylko dwie pierwsze karty. I tak przez kilka kolejnych postów po dwie. Dzisiejsze karty okładkowe wewnętrzne. A na samą okładkę przyjdzie czas.








Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...