piątek, 16 sierpnia 2013

515/ Bez wykrojników...

Swoją pracę dołączam do wyzwania w ScrapAndMe, które polega na stworzeniu pracy, nie używając wykrojników. Dowolność formy sprawiła, że postanowiłam ozdobić pudełko, w które  zapakuję anioła, którego zakupiłam jako pamiątkę dla przyjaciółki... Pudełeczko oryginalne, ale zdarłam z niego foliową warstwę z nadrukiem (poszło niezwykle łatwo), wszystkie brzegi i załamania potraktowałam tuszem, a środek okleiłam resztką tkaniny firankowej. Do ozdobienia pudełka użyłam, "Gwiezdnego Pyłu", a jakże
- uważałam bowiem, że to będzie najodpowiedniejszy papier do ozdobienia pudełka dla anioła...

Oto zamyślony, porcelanowy anioł, kupiony w mydlarni,
choć widziałam je potem na targu, ale podróbki jakieś, bo tanie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...