sobota, 21 grudnia 2013

691/ Słów brakuje...

A dlaczego słów brakuje, bo tak naprawdę nie mam pomysłu na tytuł do tego posta...
Od wczorajszego dnia robię po jednej karteczce dla tych, którzy otrzymają je ode mnie osobiście. Czyli nie muszę angażować, do ich dostarczenia, poczty. Oto karteczka, której projekt powstał wczoraj, a dziś ją "poskładałam". Dla przyjaciół, właścicieli mojego pupila, więc jakże by inna być miała?...


A od Ani, pielgrzymkowej przyjaciółki dostałam ślicznego aniołka. Jest to Jej pierwsza praca tego typu.
 Aniołek "ląduje" między innymi, w pobliże mojego miejsca pracy.


Dziękuję za odwiedzinki i miłe komentarze :)
Życzę ciszy spokoju na te ostatnie godziny przedświąteczne
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...