piątek, 10 stycznia 2014

719/ Lift kartkowy...

Uwielbiam liftować prace- dużo się przy tym uczę... Swoją pracę wystawiam na wyzwanie Scrapgangsterki
które proponują zliftować kartkę  Evgenii Petzer ...



http://evgeniapetzer.blogspot.be/2013/07/2-cards-2.html

Z ostatniej chwili:
...muszę jeszcze dodać, o czym zapomniałam wczoraj i nie porobiłam nawet zdjęć, 
że karteczka jest sztalugowa- zorientowałam się dzisiaj, kiedy wkładałam ją do folijki...


Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze, które mobilizują do tworzenia. Pozdrawiam życząc wspaniałego weeckendu :)
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...