niedziela, 12 stycznia 2014

720/ Wyzwanie mapkowe, dla dziecka...

Wyzwanie mapkowe w NAMASTE zainspirowało mnie do wykonania pracy, łącząc ją z innym wyzwaniem:  u Scrap Gangsterek Do wykonania pracy użyłam pudełka z okienkiem, w które zapakowany był jeden z prezentów pod choinkę. Okleiłam je tylko z wierzchu, papierem z Galerii Papierów i przyozdobiłam według mapki. Myślę, że można tu włożyć szatkę ze Chrztu Świętego, jako pamiątkę na przyszłość, ale też każdą inną rzecz dla dziecka... Oto co mi wyszło z połączenia owych...


Przed przyozdabianiem pudełka, okienko potraktowałam cekinami,
 takimi samymi jak na użytek do ozdobienie wstążce florystycznej


 ...i jeszcze raz efekt końcowy :)



http://www.swiatnamaste.blogspot.com/2013/12/8-wyzwanie-z-mapka.html


Praca Mapowskiej- eksplodujące pudełko- u ScrapGangsterek...

http://scrapgangsterki.blogspot.ie/2014/01/wyzwanie-61-dla-dziecka-oraz-wyniki.html

Kochani, dziękuję Wam za odwiedziny i wszelkie komentarze z miłymi słowy.
Życzę cudownej niedzieli i pogody ducha, pomimo niepogody za oknem.
Dziękuję za cierpliwość


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...