poniedziałek, 6 stycznia 2014

710/ Zimowy zachód słońca...

Zimowy zachód słońca to temat wyzwania  blogu Pomorskie craftuje
Ja zaprojektowałam i wykonałam okładkę kolejnego, szytego przeze mnie zapiśnika,
z "Kapuśniaczka" w odcieniach zachodzącego słońca, z zawieszkami w kolorach
od bieli, poprzez złoty, brąz, czerwień do czerni.Także i ten powędruje w świat.
Jak wyszło- sami oceńcie...


Piękna fotka zainspirowała mnie do podjęcia tego wyzwania.

http://pomorskie-craftuje.blogspot.com/2013/12/zainspiruj-sie-8-zimowy-zachod-sonca.html

Banerek sponsora nagrody "Lemoncraft"

https://lemoncraft.pl/

A za oknem dzisiaj słoneczna pogoda po wczorajszym deszczowym dniu.
Jak zwykle nie mogłam się powstrzymać, by nie zrobić paru zdjęć upływającej chwili-
jedynej w swoim rodzaju...


 Za dotychczasowe komentarze pięknie dziękuję, życząc cudownego popołudnia
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...