poniedziałek, 25 sierpnia 2014

921/ Nad morzem...

 Karteczkę przygotowałam na wymiankę w Misiowym Zakątku.
Temat to: "Nad morzem" toteż i karteczka morska 
z drewienkiem znalezionym na plaży ;)
Oto i ona- a poleciała do Myszkusi
a moja przyleci od Milki Chmiel
 -ależ to będzie niespodzianka dla mnie...
Zapraszam na blogi dziewczyn, bowiem robią przepiękne prace :)
którą niezwłocznie po otrzymaniu pochwalę się osobnym postem :)








http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/08/wymianka-12-miesiecy-12-kartek-sierpien.html

I tak w tej chwili sobie pomyślałam, że skoro zdecydowaną większość
prac robię "do szuflady" to może byłby ktoś chętny na wymianę ze mną?...
Pozdrawiam sierpniowo jeszcze i wakacyjnie
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...