wtorek, 22 września 2015

1300/ Wspomnienie lata...

W Art- piaskownicy trwa wyzwanie pt: "Wspomnienie lata" z kilkoma słowami na ten temat.
Od wielu lat pielgrzymuję z Bydgoszczy na Jasną Górę z grupą Biało- Żółtą; są to niezapomniane chwile, którymi dzielę się z przyjaciółmi... Są to jedenastodniowe chwile pełne duchowych przeżyć i doświadczeń. Doświadczenie własnej słabości, która staje się u kresu drogi, błogosławieństwem. Doświadczenie radości wynikającej z obecności drugiego człowieka... Doświadczenie miłości i uwielbienia...  Doświadczenie, te zrozumiałe i te, którego zrozumienie przerasta czasem umysł...
A dlaczego baletnica, spyta ktoś, bowiem lato to taka pora, kiedy chce się tańczyć ;)
..................................................................................................................
   Miało być kolorowo... i jest- karton sama pomalowałam farbami plakatowymi :)
Jego wielkość pozwoliła mi już wcześniej stworzyć ateciaki
a jeszcze zostało na jakąś małą formę; i już mam pomysł na ten ostatni kawałek ;) 









Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...