wtorek, 12 kwietnia 2016

1455/ Jeszcze urodzinowo...

Jeszcze wczoraj po południu przyleciała kolejna paczuszka z darami urodzinowymi.
Nadawcą paczuszki i twórcą jej zawartości, okazała się być Marzenka ze Świata Cieni
Oto zerknijcie czym Marzenka mnie obdarowała :)





W końcu moje tomiska mają swój regalik.
A skoro jest w nim tyle miejsca, to muszę wyprodukować sobie kolejne.
Prawda, że fajny? Zamykany, by się księgozbiór nie kurzył :))) 


Marzenka obdarowala mnie też albumikiem bardzo osobistym.
Jak się dowiedzialam od Niej samej, jest to jej pierwszy albumik :)
A więc koty za płoty, Marzenko, i jak nic, zapragniesz tworzyć ich więcej,
bo jak powie tobie większość z Nas, jest to zaraźliwe :))) 













Nie mogłam sobie odmówić, by nie dorzucić paru zdjęć nieba,
i tego, co na niebie z godzin wczesno- porannych :) 









A one wciąż się przemieszczają, ciesząc moje oczy...





  
Wspanialego wtorku życzę Wam wszystkim, jednocześnie dziękuję, 
że tu zaglądacie pozostawiając ślad swojej obecności w komentarzach :)))
Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...