piątek, 15 kwietnia 2016

1458/ Święta na okrągło...

takiego oto klina zadała Inka na wykonanie karteczki. Jak pamiętacie, na początku roku, zapisałam się u Inki na zabawę tworzenia kartek na Boże Narodzenie 2016.
Baza to nic innego jak czerwony, gruby brystol a tło przeleżało w czeluściach szuflady ładnych parę miesięcy i teraz dostało swoje 5 minut. Karteczki miały być energetyczne, więc na tło lądowały po kolei energetyczne elementy- krążki wycinane dziurkaczem, niektóre z cyferkami, jakby odliczanie...
Czy jest energetyczna na tyle, by spełniała warunki? Inka, co Ty na to?... ;)






Banerek z paletą barw, jaką zapodała Inka ;)

nietypowe kolory próbnik

 I jeszcze parę tylko zdjęć z wczorajszego pobytu na cmentarzu- 
tam też spotkałam magnolię, bardzo gęsto obsypaną białym kwieciem...
Ta ma już nawet listowie pod kwieciem ;)



...i inne kwitnące...





 Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...