poniedziałek, 30 maja 2016

1514/ Dla mamy...

Żeby nie Iza  całkowicie zapomniałabym o pracy, jaką poczyniłam parę dni temu i wrzuciłam do pudła, by za dnia porobić zdjęcia. Dobrze, że kartonik z pracami koło mnie, co jeszcze zdążyłam przed wieczorem obfotografować ją. Karteczka sztalugowa ze słodkim elfem jako spełnianie marzeń ;)
Karteczka leci na wyzwania:
Białe Kruczki: "Po prostu dla Mamy
Towarzystwo Dobrej Zabawy: "Matka jest tylko jedna"













http://bialekruczki.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-nr-4.html

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2016/05/wyzwanie9-z-agateria-matka-jest-tylko.html

Przyleciała też zakładka od Rudej w ramach zabawy zakładkowej u Lidzi :)
A do zakładeczki coś do popitki, bo źle się czyta o "suchym pysku" :p ;) 
Rudej bardzo dziękuję za wspólną zabawę- było mi bardzo milo:)

  
Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...