niedziela, 29 maja 2016

1513/ Cherish sach moment...

 Parę godzin po porannym "budziku"...
Kolejne drobiazgi zapakowane i w drodze na drugie mieszkanie... 
Ale najpierw kartka 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kolejna tura za mną...
I to już wszystko kreatywne w drodze na odlegle osiedle...
A tak wygląda mój kącik (pokój) kreatywny w tym momencie...





Ależ przestrzeni życiowej nabrał ;)
Nawet pod biurkiem zrobiło się puściutko ;) 
Ale "Matka Sanepid" pożyczona od przyjaciółki, napisana niezwykle żartobliwym językiem,
na wieczory przed snem, musi być ;) Polecam  :)))


A w tym kartonie połowa prac nigdy nie publikowanych; tak się narobiło :p
Czasem zrobię jakąś kartkę wieczorem, układam między inne swoje prace,
bo unikam robienia zdjęć wieczorem przy tym kolorze ścian,
który "przekłamuje" potem barwy prac :p


 To może jedna z nich- na... "Pielęgnuj każdą chwilę"- jak w tytule posta ;)

I ostatnie spojrzenie w niebo za obiektem latającym ;)




 Wasza Jadwiga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...