poniedziałek, 6 czerwca 2016

1518/ Lift kartki Moniki...

Kolejny lift w Towarzystwie Dobrej Zabawy kartki Moniki.
Praca poczyniona jeszcze na starym czekająca na obfocenie i wrzucenie na bloga ;)
Moja propozycja interpretacji to karteczka na każdą okazję...
Karteczkę wybrała koleżanka na 45 rocznicę ślubu swoich rodziców.














http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2016/05/lift-majowy-kartka-moniki-jakubowskiej.html

Wasza Jadwiga
Ps. zdjęcia ostatnio nie bardzo wychodzą, a to za sprawą "wypadku" z aparatem.
Niestety, podczas przeprowadzki, szaleniec ów, zrobił dwukrotnie salto na betonik :p
Troszeczkę się odrapał, coś tam postanawia jeszcze uwieczniać, ale niestety, jak słabo widzący,
czego odzwierciedleniem niezbyt wyraźne zdjęcia. Okularki mu kupię ;) A co dopiero zrezygnowałam z takiego rasowego okulara na ciucholandzie, byłoby widać z kilometra :p Bo jak powiem na głos, że wywalę a kupię nowy, to się całkiem zbuntuje. Więc nie kupię :p Ale też nie kupię z powodów finansowych, bo też, niestety, takowe u mnie bywają (niekoniecznie kłopoty, ale ograniczenia) :p
Buziam :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...