niedziela, 5 czerwca 2016

1517/ W kolorze blu...

Nie są to moje ulubione barwy, jeśli chodzi o odzież. Dopiero z początkiem roku kupiłam sobie w głębokim granacie spódnicę i do niej dwie bluzki; jedna w paski granatowo białe, druga biała z granatowym wykończeniem. I to wszystko w mojej szafie na ten temat :p Jednak co do tworzenia papierzastych, szalenie podobają mi się prace w odcieniach "blu". 
poczyniłam karteczkę; prawdę mówiąc, z tego, co pod ręką; z przypadkowych papierków jako bazy i zbieraniny w odpowiednich odcieniach, z rameczką, w którą można włożyć zdjęcie :)
Starałam się dobierać tak w palecie barw, by odcienie koloru nie "gryzły" się ze sobą, a "przechodziły" płynnie z barwy w barwę. Wydaje mi się, że udało mi się osiągnąć ten cel ;) 
A tak oto wygląda moja praca wykonana jeszcze "na starym"...
Karteczka nie ma jeszcze przeznaczenia, wobec tego ląduje wśród innych, "bezpańskich" ;)

















http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-kolorystyczne-nats.html

Cudownej niedzieli Wszystkim życzę :)
Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...