środa, 27 lipca 2016

1548/ "Alicja z Krainy Czarów"...

Kochani, chciałam przedstawić filmik albumu od Gosi razem z jedną z moich prac... Po stworzeniu roboczego posta, spoglądając na niego krytycznym wzrokiem, stwierdziłam; nie godzi się. Moja praca może poczekać... Filmik zajmie piętnaście minut; pobudzi Waszą wyobraźnię... :) 
Oto i filmik albumu, który sama Małgosia nazwała albumem Alicji... 
Alicji z Krainy Czarów i niewątpliwie jest takim moim osobistym.



Podpytywano mnie, dlaczego nie komentuję? uznałam, że TEN album nie potrzebuje moich komentarzy, poza tymi ochami i achami z posta traktującego o nim <3 
Dzieło Małgosi samo się obroni :)))
Małgosiu Droga, raz jeszcze dziękuję Tobie za wyróżnienie i cudowny podarunek <3
Wam natomiast dziękuję za uwagę i zapraszam na bloga Gosi
Wasza Jadwiga 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...