poniedziałek, 25 lipca 2016

1546/ Chwalę się... a co!... ;)

Dziś byłam odebrać przesyłki, które teraz przychodzą do syna. Przesyłki, których się spodziewałam ;) Jednak i tak sprawiają mi ogromną radość; szczególnie zaś z rozpakowywania :)
Ten moment przywołuje z pamięci dziecięce lata, kiedy odpakowywałam prezenty spod choinki :)
Pierwsza paczuszka od Madzi z bloga "Mafalda & Mouse" z kubeczkiem i zakładką z wymiany zakładkowej- cyklicznej zabawy u Lidzi z "Misiowego Zakątka"
 Piękna filiżanka w przepysznym, miętowym kolorze- zaraz zrobię sobie w niej miętę z limonką ;)
 
I zakładeczka w kolorkach pod filiżankę- jest urocza ;)
i natychmiast wędruje do książki ;)

Madziu, bardzo dziękuję Tobie za te wspaniałości i wspólną zabawę :)))
Druga paczucha nieco większa od cudownej osóbki <3
 Słodkości, z których chałwą właśnie się opycham ;) 
 Pół- perełki, kwiaty, których nigdy za dużo, papierki i grafiki...
Kolejne kwiatki i elementy do zdobienia...
 Owe papierki...
 ...i grafiki...
 Nożyczki- mam już ich parę sztuk, ale tych wzorów nie miałam w swoich zasobach ;)
 I wisienka na torcie :) <3 
mniam...
 Przecudny album stworzony z myślą o mnie i od serca...
 ...którym pochwalę się w całości w kolejnym poście lub na Youtube,
bowiem godny jest nakręcenia filmiku, by pokazać jego bogactwo <3
Jak myślicie, od kogo takie skarby?...
Kto obserwuje mojego bloga i bloga zaprzyjaźnionej mi osoby,
już wie, że to od... 
Kochana Małgosiu, choć już wcześniej, w telefonicznej rozmowie, 
uchyliłaś mi rąbka tajemnicy, choć spodziewałam się przesyłki od Ciebie,
jednak wciąż mnie zaskakujesz ilością podarunków i ich jakością;
album bowiem jest wprost zachwycający!!! 
Trafiłaś bezbłędnie w moje klimaty; w klimaty Alicji z krainy Czarów, 
dając mi się poczuć jak Ona :)))
Uwielbiam Cię za Twoją bezinteresowność i spontaniczność od serca <3
Jeśli pozwolisz, droga Gosiu, to nakręcę filmik albumu, by ukazać jego bogactwo
i udostępnię na Youtube?
Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających;
Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...