piątek, 22 lipca 2016

1541/ Ludzie listy piszą #16...

...ot, tak mi się skojarzyła mapka w ...w The Scrappy Sketch 
Kiedy spojrzałam na mapkę, już wiedziałam, jaką przygotuję pracę ;)
Moja propozycja pracy to odwrócony obraz mapki.
Prawdę mówiąc, nie wiem jeszcze, czy mój twór zostanie kartką okolicznościową, czy...
No, czym?... Kto zgadnie?...


http://thescrappysketches.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-16-mapka-kartkowa-challenge-16.html
Tak mi się skojarzyło, 
a okres wakacyjny sprzyja temu, by pisać listy, liściki, kartki, karteczki... ;)

 
Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...