niedziela, 2 października 2016

1589/ dzisiejsze zdobycze ;)

Dwugodzinne "szlajanie" się po carboodzie i tzw. funciaku, 
zaowocowało kilkoma fajnymi zdobyczami za niewielką kwotę ;)
Post dla cierpliwych, bowiem będzie trochę zdjęć owych...
...trochę papierków...

...nieco męskiej grafiki ;)


 ...mnóstwo biletów kolejowych za parę angielskich pi (groszy) ;)



...nieco drobiazgu do tworzenia i na prezenty...


...klucze do... powiedzmy "szczęścia"- zawieszka na drzwi :)





...coś, co "ułatwi" mi pisanie, za 2 funty ;)))


 Dziękuję kochani za cierpliwość i serdecznie pozdrawiam :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...