sobota, 19 października 2019

2215/ Męska rzecz...

Wykonana spontanicznie z tego, co pod ręką. Czasem muszę zanurkować w przydasiach w poszukiwaniu elementów do bieżących prac, a wówczas moim oczom ukazują się zapomniane przydasie. Jednocześnie rodzi się w głowie projekt, który muszę natychmiast realizować, bowiem gdy go odłożę na później, to owo później nie następuje, a pomysł idzie w zapomnienie. Zatem z owych powstała kartka bardziej męska na podkładzie, który wykonałam wieki temu :p 










Na koniec należą się podziękowania dla ScrapBoys za niespodziankę... 💝😍

Papierki 30 x 30 3 kolekcje i takież same kolekcje 15 x 15 cm.


Jadwiga

2 komentarze:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...