poniedziałek, 12 lutego 2024

3097/ Papierowe Love...

 Pod takim hasłem grupa Bydgoszczanek i Bydgoszczan tworzyła swoje Walentynki z zapodanych kit'ów. Warsztaty odbyły się w Bibliotece Głównej w ramach zajęć dla mieszkańców. Na zajęciach tworzyliśmy kartki- Walentynki, którymi będziemy mogli obdarować kogoś bliskiego. Natomiast ja, nie byłabym sobą, gdybym (już) w domu nie popłynęła z jej rozbudowaniem. A zaczęło się od tego, że element serca odkleił się od bazy (za mało kleju? 😏). Zatem pod serce podkleiłam koronkę, dodałam kwiaty i sztuczne listeczki, a do jej wnętrza wkleiłam życzenia nieco humorystyczne 😉 Składaliśmy też zakładki do książek z kawałków papieru, bo skoro biblioteka, to książki. Skoro książki, to czytelnictwo. Skoro czytelnictwo to zakładka, by wiedzieć w którym miejscu przerwaliśmy czytanie. 😍










Na fanpage Biblioteki można obejrzeć fotorelację z owego tworzenia- zapraszam.

Jadwiga

3 komentarze:

  1. Piękności! I jaki fajny pomysł na zakładki, Jadziulku.
    Tulam<3
    Małgosia x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci to wyszło. Tak niebanalnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3113/ Willa Babci Maliny...

  Na koniec cyklu nadmorskiego co nieco zdjęć Willi Babci Maliny , w której zatrzymaliśmy się na trochę... Jadwiga