czwartek, 15 lutego 2024

3098/ Wieża z boksów...

Po ogłoszeniu w sieci darmowych warsztatów na wykonanie wieży z boksów, postanowiłam zakupić sobie kit do jego stworzenia. Niestety, okazało się po czasie, że nie spełniam warunków, by uzyskać dostęp do warsztatów. 😢😡 Od kilku lat miałam ochotę na takie stworzenie, zatem postanowiłam nie poddawać się jednak i przeszukać sieć. Najłatwiej powinno być na YT, ale to pomyłka. Okazało się, że najłatwiej/ najszybciej jest przeszukać Pinteresta. I tam właśnie znalazłam z linkiem do tutorialu. Wieżę tworzyłam z kitu, wymieniając jednak papiery z załączonych na kolekcję Dear Diary- Roses od lemoncraft, która idealnie wpisała się we wieżę. Pracowałam nad nią tydzień, powoli, bez spiny, by czegoś nie sknocić. Z końcowego efektu jestem zadowolona i... pękam z dumy, że pomimo pewnych obaw i ograniczeń udało mi się go stworzyć bez niespodzianek. 😊😍 Dziewczyna pokazuje niezwykle czytelnie, krok po kroku, czynności przy tworzeniu wieży, ja jedynie dodałam beermatę załączoną do kitu. Poza tym, Dziewczyna ma mnóstwo tutoriali przydatnych do tworzenia stron albumów, boksów, składaczków, czy pojedynczych prac- warto sobie zasubskrybować taką kopalnię inspiracji. 😍 Tworząc posta tak sobie myślę: że poczyniłam coś dla siebie, w dwudziestą rocznicę przygód ze scrapbookingiem, co dziewczyny (mężczyźni pewnie też) tworzą od lat kilku- taki własny sobie prezencik 🎁💝
















Jadwiga

6 komentarzy:

  1. A cóż to za cudo prawdziwe! Już dwadzieścia lat - niesamowite.
    Tulam<3
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, Gosiu, dwadzieścia lat 🥰 Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się w 2004r. w okresie przedwielkanocnym. 😍 A przecież i my odnalazłyśmy się w 2015, 2016 roku? (znaczy : Ty mnie znalazłaś). 💕 Czas leci.

      Usuń
    2. W 2016, Jadziulku.

      Usuń
  2. Gratuluję Jadziu 20-lecia !!!Wieża jak dla mnie kosmiczna !
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko robi wrażenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Jadziu, pięknie u Ciebie, kolorowo i wiosennie i Jubileusz piękny. Życzę Ci zdrówka na kolejne 20 lat pracy twórczej.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3113/ Willa Babci Maliny...

  Na koniec cyklu nadmorskiego co nieco zdjęć Willi Babci Maliny , w której zatrzymaliśmy się na trochę... Jadwiga