czwartek, 4 kwietnia 2013

398/ Kalendarzowa wiosna...

Z cyklu "Cztery pory roku" w Pomorskie Kraftuje,
wiosenne wyzwanie pt: "Kalendarzowa Wiosna"
Tak, tylko kalendarzowa, bowiem za oknem zimno, śnieżnie i wietrznie.
Może wyzwanie o wiośnie- kalendarzowej, czy nie, 
przywróci Wiosnę do porządku i niebawem zawita do nas?...
Bo tak naprawdę wszyscy mamy już dość tej zimy. 
Po zaklinianiu wiosny kolorami przyszedł czas na wykorzystanie 
ich wszystkich w jednym wyzwaniu: "Kalendarzowa wiosna"
Oto jak prezentuje się wiosenna praca na kolejnej stronie zapiśnika... 







Oj! Miała być doniczka z kwiatami, a teraz widzę, że wyszła raczej babeczka...
Ale z kwiatami!?...
No cóż... nie zawsze wychodzi mi to, co planuję czy zamierzam :/

2 komentarze:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...