niedziela, 7 lipca 2013

481/ Wypoczynek na łonie natury...

Cudowna pogoda sprawiła, że postanowiłam spędzić czas na łonie natury i wybrać się do przyjaciół na działkę.Pomyślałam, że skoro nie mam jeszcze moich materiałów to wykorzystam ten czas na odpoczynek na łonie natury...



...a wieczorna wiadomość od kuriera zmroziła mnie- niestety następny tydzień 
mój "kreatyw" pozostanie w Grantham :(  
Awaria samochodu kuriera uniemożliwiła przewiezienie moich paczek do kraju  
 hlip :( hlip :(  hlip :( :(  :(
A jutro pokażę kolejne kroki przy wykonywaniu rolo- albumu...

7 komentarzy:

  1. Pogoda sprzyja wypoczynkowi na łonie natury. Oby jak najwięcej.
    W Polsce tak mało mamy tego słońca, że trzeba łapać każdą chwilę! :) Cieszę się, że i Tobie udało się spędzić tak weekend.

    OdpowiedzUsuń
  2. ach to lato :) tyle ma kolorów, tyle emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia pięknego otoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To była świetna decyzja Jadziu. Na pewno wypoczęłaś w otoczeniu takich pięknych kwiatów. Z tym kurierem to rzeczywiście pech. Niestety na wiele rzeczy nie mamy wpływu. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie!!!!!!!!!!Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie uchwyciłaś przyurpdę i uroczą żabkę:) A na kuriera niestety trzeba będzie poczekać - ale w tym czasie na pewno uraczysz nas nowymi dziełami, na któe czekamy:) Bardzo podobają mi się te rolo-albumy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po zdj widać, że wspaniale dzień spędziłaś :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...