środa, 14 sierpnia 2013

512/ W kolorze czarnym...

Rolo album wykonany na "Czarne" wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego.
Jako, że jestem "uzależniona" od rolek po papierze toaletowym,
a uzbierało mi się parę sztuk, postanowiłam zabawić się zrobieniem
z nich kolejnego rolo- albumu :)


Okładkę do albumu uszyłam tak, jak na zeszyt czy książkę.
Można wyjąć z niej album, choć nie ma takiej potrzeby :)


Rolo- album składa się z ośmiu rolek, które okleiłam
kartkami ze zniszczonej książki z recyklingu...


Za ozdobę posłużył kwiat- spinka, który wraz z koralami przyszyłam do okładki.


Banerek wyzwania


Inspirujące zdjęcie źródłowe wyzwania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...